понедельник, 13 января 2014 г.

Johanna Bradford

Johanna Bradford

Den här inlägget innehåller affiliatelänkar till återförsäljare. Samtliga produkter är valda av mig. Läs mer om hur affiliatelänkar fungerar här. Som ni kanske redan vet älskar jag Pinterest och den senaste tiden har jag hängt där en del eftersom att jag letar inspiration till vårt nya hem. Bilderna flödar ju därinne så därför åker det med en hel del andra pins än bara heminredning. Så jag tänkte att ni kanske var nyfikna på att se några av mina favoritbilder just nu. Jag har satt ihop dem i olika teman för det är så jag gillar att se bilder, lite färgkoordinerade liksom och så får ni mina tankar bakom bilderna på köpet. Här har vi det gröna temat, kanske min absoluta favoritfärg om man nu måste välja. 1. Jag har aldrig någonsin haft visitkort för min egna verksamhet men nu är jag sugen på att beställa det plus tillhörande kuvert och brevpapper / 2. Håret! Så snygg färg och längd / 3. Jag kan inte se mig mätt på detta hem och synar verkligen varenda liten detalj. Har kommit fram till att jag nog måste ha en sådan här kanna och så vill jag hitta en liknande lampa till vårt kök. Tips någon? / 4. Mina pelargoner har verkligen sett bättre dagar, längtar till att dom ser ut såhär igen / 5. Vi har ett utrymme mellan vår sociala del och vår sovrumsdel i huset och där är det tänkt att vi ska ha kontor, först var jag inne på att måla väggarna men nu lutar det faktiskt åt tapeten Willow Bough från William Morris / 6. Le Klint gör så fina lampor! Denna hade gärna fått flytta in här hemma / 7. Hur gott såg inte detta ut då? Bakad rotselleri med spenat, rödlök, gorgonzola och hasselnötter / 8. Är väldigt inne på klätterväxter just nu. Här har vi det svala temat. 1. Vi ska platsbygga en garderob i hallen så just nu samlar jag inspiration till det / 2. Vårt hus ser inte alls ut såhär men jag har sparat ändå pga så fint och så är det ju en klätterväxt där / 3. Målbild för inför sommaren: glida omkring i trädgården i en sval klänning, stråhatt och pilla med blommorna / 4. Det här med broderade budskap har fullkomligen exploderat på Pinterest. Jag gillar det! / 5. Så fint med några kvistar hundkex / 6. Barn i badkar. Motivering överflödig / 7. Drömblus! / 8. På tal om kontor ska jag också ha skrivbordet såhär med utsikt över trädgården. Och här kommer temat med de brända tonerna. 1. Nu har det stora jeanslängtet börjat! Det var likadant när jag var i slutet av graviditeten med Gillis / 2. Jag har varit sugen på ge ridningen en ärlig chans i hela mitt liv men aldrig riktigt tagit tag i det, tänk att det är farligt, onödigt, tidskrävande och dyrt men nu är det dags. Eller inte just precis nu men när bebisen är född och jag har kommit tillbaka i någorlunda fysisk form. Då ska jag ge det en ärlig chans för livet är alldeles för kort för att gå omkring och fundera över sådana saker / 3. Jag gillar smörgåsar i alla dess former (förutom smörgåstårta som jag faktiskt avskyr) och denna variant med ricotta, banan, honung och pistage ska jag testa redan imorgon / 4. Älskar väggfärgerna i kombination med den torkvänliga buketten / 5. Så gulligt med barn i kappa, strumpbyxor och sandaler / 6. Fina typsnitt / 7. Snyggt med t-shirt och rosett i håret / 8. Tror att jag skrivit om dessa skåp innan men de är så fina att de tåls att visas upp igen / 8. Ja tack till denna jacka! / 9. Älskar denna lilla skål. Alla bilder finns på min Pinterest där man även kan klicka sig vidare till respektive källa


Original article and pictures take static.blovcdn.com site

Комментариев нет:

Отправить комментарий